Klacht over humane behandeling

Het spijt ons dat u een klacht heeft over onze humane behandeling.

Om uw klacht onafhankelijk en zorgvuldig af te kunnen handelen zijn wij aangesloten bij Klachtenportaal Zorg.

U vindt daar de klachtenprocedure waar wij ons aan houden.

De eerste stap is dat u ons informeert over uw klacht. Als u dat nog niet gedaan heeft kunt u dat doen via onderstaand formulier. Wij beschouwen dit als de schriftelijke indiening van uw klacht.

Wat doen we met uw gegevens?

We verzamelen de gegevens op deze pagina met als doel om u te faciliteren met ons in contact te komen. We hebben uw naam nodig om u persoonlijk aan te kunnen spreken in een eventuele reactie van ons aan u. We hebben uw woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer nodig om u een goed antwoord te kunnen geven. We hebben uiteraard uw bericht nodig om te weten waar het over gaat.

De ingezonden gegevens worden per e-mail gestuurd naar ons e-mailadres en opgeslagen op de webserver waar ze na 30 dagen verwijderd worden.

Leer meer over uw privacy op deze website.